Sakarya Anal Yapan Escort Irmak

Sakarya Anal Yapan Escort Irmak - Image 1

Herkese Selam. Ben Sakarya Anal Yapan Escort Irmak. Öncelikle Sakarya’nın elit ve yakışıklı beyfendilerine selam olsun. Umarım hepiniz iyisinizdir. Ülkemiz çok zorlu süreçlerden geçiyor, inşallah bu durumu bir an önce atlatırız. Cidden covid kadar lanet bir hastalık yok bir kere yakalandım ne tat alabiliyorum ne koku berbat! Valla dayanamadım bende aşı yaptırdım hepinize de öneririm aşı yaptırmanızı. Yaşım 24 1.71 boya sahibim ve 59 kiloyum. Sakarya Üniversitesin’de işletme okuyordum fakat okulu bırakmak durumunda kaldım zaten bana hiç bir şey katmayacaktı benim istediğim iş ömür boyu birilerinin emrinde olmak değil, benim istediğim şey kendi işimin patronu olmak istediğim zaman çalışmak istediğim zaman ara vermek bu yüzden Sakarya Escort olarak sizlere bu site aracılığı ile kendimi tanıtıyorum. Sakarya’da sanırım tek anal yapan escort benim. Ama bu benim için cidden bir aşk acının verdiği o zevk beni kudurtuyor partnerimin beni sikerken boğazımı sıkması veya hakaret etmesi de beni boşaltmaya yardımcı oluyor diyebilirim. Bu yüzden bana gelecekseniz öncelikle çok sert bir erkek olmanız gerekmektedir. Hanım evlatlarıyla işim yok. Benimle kibar bi ilişki yaşamak isteyen gitsin elini siksin zevk alamazsam açık açık söylerim. Benim için penisin boyutu önemli değil işlevi sadece o yarrağı nasıl kullandığınız önemli. Yoksa çok gördüm 20 cm yarrağı ile bir şey beceremeyenleri ben. Beni sikeceksen önce baştan aşşağı vücudumu yalaman gerekli beni mutlu etmek için yapman gereken ilk kural tam olarak bu işte. Ben yapıyorsam sende yapmak zorundasın benim hijyenimden sakın şüphen olmasın görüp görebileceğin en temiz kadınlardan biriyim belki de benim kadar temiz bir kadın hayatında bir daha göremeyeceksin. Aslında yeni kişilerle görüşmüyorum sürekli sabit müşterilerim var ama yine de yeni insanlarla görüşmekten zarar gelmez diye düşünüyorum. Tam olarak amacımda evleneceğim beyfendiyi bulmak ama benim gibi deliyle kim baş edebilir beni ne kadar tutarlar bilemeyeceğim. Sanırım biraz da burcumun etkileri var üstüm de mesela dışardan beni gören birisi benimle konuşmaya çekinebilir fakat beni yakından tanıdıktan sonra ne kadar sıcak kanlı olduğumu görebilirler. Evet dürüst olmak gerekirse benim için maddiyat’ta önemli neden beni mutlu edemicek istediklerimi alamayacak bi adamla evleneyim ki? Tabii ki burada bulunma sebebim evlenmek değil Escort Sakarya dilerseniz sevgili veya karı koca tadında görüşmelerimizi de gerçekleştirebiliriz. Grup sekse karşı değilim ama müşterilerimden istek olursa kırmamaya çalışıyorum. Ama diğer hiç bir konuda sınırlamam yok lütfen beni aradığınız da özellikle anal yapıyormusun diye sormayın evet yapıyorum, sınırsız ön sevişme sakso, cimcif ve içime de boşalabilirsin. Korunuyorum bu benim için bi problem değil. Kondom şartımda yok nasıl istersen sana bırakıyorum bu durumu. Sakarya Serdivan Escort  da kendime ait dairem de görüşmelerimi gerçekleştiriyorum eve veya otele de gelebilirim ama yanlızca gecelik görüşmeler için onun dışında görüşmelerim benim evimde gerçekleşiyor. İletişim numaramı buraya bırakıyorum istediğiniz gün ve saatte arayabilirsiniz görüşmelerim için herhangi bi gün veya saat sınırlamam yok. Kendine güveniyorsan beni aramanı büyük bir merakla bekliyor olacağım.

İlan No: 937608ecf468bcb4

  

Sorunu bildir

Processing your request, Please wait....

Yorum Yazın